Sunday, May 25, 2008

最近有人問我關於生孩子的問題。

這陣子我時常在想, 到底我要多愛一個男人, 才會願意為他生孩子呢?
懷孕生子不是一個10個月的engagement, 說的可是一生一世事。
要當一個母親, 就要承受各種的責任和痛苦: 生產時的痛楚和失血, 下體鬆弛, 失禁, 抑鬱, 腰背痛, 等等。而且還有早產或宮外孕等各種風險, 更別說要為孩子付出的時間和自由了。

所以我現在還未想得明白。

京都市東山区祇園町, ミセスGL

***
saintvenus' stereo is playing:
林憶蓮 - '沒結果'

Saturday, May 10, 2008

祝君好

我諗我真係有病 - 由尋晚到而家, 我已經loop住聽《祝君好》十幾次了。
已經呢首歌好hit果陣, 我覺得首歌冇咩咁特別; 到尋晚聽過張智霖唱live, 先覺得《祝君好》原來係咁touching.

祝君安好。

Friday, May 09, 2008

距離

Peak season (其實我有off-peak過嗎?) 又到 - 我又見同事多過見自己老豆喇。
本來成個grade有17人, 而家連埋我只剩低4個生還者, 真係唔敢想像點樣捱過呢個5月呢??

又, 我最近多左個稱號, 叫"愛將"。
dang!
Middle Road, Borough Market, Southwark, London, United Kingdom
Is it Banksy's work?

***
saintvenus' stereo is playing:
Blur - 'The Universal'
林子祥 - '敢愛敢做'